Przejdź do treści

Wyszukaj produkty

Wpisz co najmniej 3 znaki, aby rozpocząć wyszukiwanie

Zwroty

Jak zgłosić zwrot produktu?

Masz 14 dni od momentu odebrania zamówienia na zgłoszenie zwrotu produktu.

Możesz to zrobić na jeden z dwóch sposobów.

Wybierz najwygodniejszą opcję i dokonaj zwrotu w prosty i szybki sposób!

Szybki zwrot online

Wypełnij formularz online w kilku prostych krokach, a po jego wysłaniu otrzymasz wszystkie niezbędne informacje bezpośrednio na swój adres e-mail. To szybkie i wygodne rozwiązanie, które pozwala na bezproblemowy zwrot!

Odręczny formularz

Wydrukuj i wypełnij formularz odstąpienia od umowy, a następnie dołącz go do zwracanego produktu.

Fromularz zwrotu online

Zwrot online


0/500 znaków

Obsługiwane typy plików: JPG, JPEG, PNG i GIF.


Formularz zwrotu – wersja papierowa

Jeśli chcesz skorzystać z wersji papierowej formularza odstąpienia od umowy, pobierz go z tej strony i wypełnij. Następnie odeślij produkt na adres wskazany poniżej:

  • Isaj sp. z o.o.
  • Ul. Ogrodowa 18
  • 11-100 Lidzbark Warmiński
  • tel: 575 340 660 

Pamiętaj! to jest jedyny adres do zwrotów jakiego używamy, nie wysyłaj produktów na żaden inny adres, niż ten wskazany powyżej!

Upewnij się, aby odpowiednio zabezpieczyć towar do wysyłki. Zapakuj produkt w karton, a wolne przestrzenie wypełnij materiałem, tak żeby produkt nie pozostawał luźny w kartonie, aby zapobiec uszkodzeniom w trakcie transportu. Dzięki temu cały proces zwrotu będzie szybszy i prostszy!

To proste jak raz, dwa trzy!

1
2
3
Zabezpiecz towar przed uszkodzeniem podczas wysyłki
Wyślij oświadczenie i towar na wskazany adres
Oczekuj na zwrot środków

Masz dodatkowe pytania?

Jeśli masz problem ze zleceniem reklamacji albo posiadasz dodatkowe pytania: zadzwoń na naszą infolinię lub napisz do nas wiadomość email.

  • tel. kontaktowy: + 48 575-340-660
  • adres e-mail: info@isaj.pl

FAQ

Najczęściej zadawane pytanie

Czy mogę zwrócić produkt kupiony na firmę?
Tak, jeżeli został kupiony w celach prywatnych. Jeżeli chcesz zwrócić produkt, który został kupiony w celach zawodowych skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy, czy możemy przyjąć taki zwrot.
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy i w jaki sposób?
Pieniądze zwracamy maksymalnie w ciągu 14 dni, ale z reguły jest to kilka dni roboczych. To jak zwrócimy Ci pieniądze, jest uzależnione od tego, jak zostało opłacone zamówienie. Pieniądze są zwracane tą samą drogą jaką do nas dotarły. W przypadku płatności przy odbiorze pieniądze zwrócimy na wskazany przez Ciebie numer rachunku. 
Jak przygotować produkt do reklamacji wysyłkowo?
Przygotuj do zwrotu:
  • Produkt w oryginalnym opakowaniu – zadbaj, aby opakowanie było w dobrym stanie.
  • Komplet akcesoriów – zwróć wszystkie elementy, które były dołączone do zestawu.
  • Oryginalną kartę gwarancyjną – jeśli była dołączona do produktu.
Ważne:
  • Jeśli produkt był częścią zestawu, konieczne jest odesłanie całego kompletu.
  • W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, odstąpienie obejmuje również wszystkie umowy dodatkowe, np. dotyczące przedmiotów dodanych za symboliczną opłatę (np. za 1 grosz).
  • Przy zakupach na raty zwrócić należy wszystkie produkty objęte umową. Nie ma możliwości zwrotu jedynie części zamówienia.
Pakowanie paczki:
  • Najlepiej zapakuj produkt w taki sam sposób, w jaki został do Ciebie wysłany.
  • Jeśli nie masz oryginalnego opakowania transportowego, użyj dowolnego kartonu. Ważne, aby produkt był zabezpieczony przed przemieszczaniem się w trakcie transportu. Możesz wykorzystać folię bąbelkową lub makulaturę jako wypełnienie (upewnij się, że makulatura nie zawiera Twoich wrażliwych danych).
  • Jeśli używasz oryginalnego opakowania transportowego, pamiętaj o usunięciu lub przekreśleniu starej etykiety transportowej.
Jak mogę sprawdzić status mojego zgłoszenia?
O zgłoszeniu będziemy informować Cię na bieżąco za pośrednictwem e-maila. Pierwszą wiadomość otrzymasz, zarejestrujesz swoje zgłoszenie.
Kuweta automatyczna